Tina Pozinek Koštomaj s.p.
Krpanova ulica 3, 3000 Celje
Slovenija
ID za DDV : SI 86939084
MŠ: 1487736000
TRR : SI56 2900 0005 1273 281
Email: info@miabeauty.si
Krpanova ulica 3, 3000 Celje, Slovenija
Vsa naročila oddana do 12:00 ure bodo pri vas predvidoma naslednji delovni dan. Vaš paket bo dostavljen z dostavno službo Pošta Slovenije.
Stroški dostave :
Od 0,00 do 74.99€ je 4,00€
Od 75,00 € dalje je dostava brezplačna
Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo blago za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči na e-mail info@miabeauty.si ali po telefonu na 051 607 077, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti ponudniku najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o nameravanem vračilu. Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
Izdelek, ki ga potrošnik vrača, mora biti nerabljen, nepoškodovan, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini. V kolikor je blago poškodovano, umazano, brez originalne embalaže ali so vidni sledovi uporabe (v notranjosti ali zunanjosti artikla), si ponudnik pridržuje pravico, da vračilo zavrne.
NAPOTKI ZA VRAČILO ARTIKLOV:
- Ko vračate artikle prodajalcu Tina Pozinek Koštomaj s.p., morate priložiti obrazec za odstop od pogodbe. OBRAZEC (PDF)
- Priložite morate tudi kopijo računa
- Artikle pošljete na naslov prodajalca Tina Pozinek Koštomaj s.p., Krpanova ulica 3, 3000 Celje
- Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke in da artikle ustrezno pripravite za transport
- Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače, pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika ali drugo plačilno sredstvo, v kolikor to izrecno zahteva uporabnik, se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in se znesek prav tako vrne uporabniku.
Vračilo opravljenih vplačil (razen dodatnih stroškov dostave). bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik (kar je najbolj običajno s plačilom na transakcijski račun), razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugačnega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah o dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je kupec po dostavi odprl pečat.
Pravico do vračila kupnine, garancije, stvarnih napak in nepravilno opravljenih storitev natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).
VRAČILO ARTIKLA ZA PRAVNE OSEBE
Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk artiklov v okviru garancijskih pogojev. Pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh ali vračila kupnine kot to velja za potrošnike (fizične osebe). Za vsa dodatna vprašanja nas pokličete na 051 607 077 ali nam pišete e-mail info@miabeauty.si. Z veseljem vam bomo odgovorili.
OBRAVNAVA POŠKODOVANIH POŠILJK (ODŠKODNINE)
Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine pri Pošti Slovenije.
STVARNA NAPAKA
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh (2) mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve (2) leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest (6) mesecev od izročitve. Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da: odpravi napako na blagu ali blago z napako zamenja z novim brezhibnim.
Stvarna napaka se šteje kadar:
- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,
- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
- artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane.
Primernost izdelka se preverja še z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu. Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.
Proizvajalec je v skladu z zakonom dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom prodajalca. Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa izdelek zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim izdelkom.
Kupec lahko garancijo uveljavlja tudi pri prodajalcu, vendar tudi v tem primeru velja določilo iz prejšnjega odstavka. Posredovanje blaga v garancijo se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu, kupec s tem nima stroškov.
Garancija je 1 leto.
Ponujamo vam različne načine plačila. Način plačila si izberete v postopku nakupa:
Po predračunu (plačilo po predračunu – nakazilo na TRR). Po elektronski pošti prejmete predračun. Ko je ta v celoti poravnan, gre vaše naročilo v obdelavo in dostavo. Če je predračun plačan le delno, naročilo zadržimo in ga pošljemo po plačilu celotnega zneska na predračunu.
Paypal. Plačilo s kreditno kartico je varovano s SSL certifikatom. Podatki, ki jih vnesete v za to predvidena polja so pri prenosu med spletno trgovino ter ponudnikom plačila s kreditno kartico šifrirani. Za več informacij o spletnem plačevanju s kreditno kartico se obrnite na izdajatelja.
Osebni prevzem blaga je možen po predhodnem dogovoru v naši poslovalnici na Krpanovi ulici 3 v Celju.
Vsi načini so popolnoma varni. Izberite tistega, ki vam je najljubši.